Załóż konto | Zaloguj

Randki i przyjaciele Świnoujście

Pani szuka pana (3)
Pani szuka pani (4)
Pan szuka pani (54)
Pan szuka pana (28)
Para szuka (6)
Promowane
dzisiaj 01:07

Cześć Jestem Blondynem o niebieskich oczach,Mobilny,Wysoki,Zadbany,Wysportowany. Szukam Starszej od Siebie która czuje ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Regionalne
Szczecin
dzisiaj 01:07
Regionalne
Szczecin
wczoraj 08:21

Szukam dziewczyny do 50 -80 km od Wolsztyna (możesz być też z innego województwa ,będziesz mogła zamieszkać u mnie ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Ogólnopolskie
Wolsztyn
wczoraj 08:21
Ogólnopolskie
Wolsztyn
27 mar 17:07

Jeżeli myślisz o różnych przyjemnościach to poznaj miłego czterdziestolatka który postara się abyś była zadowolona.

Randki i przyjacielePan szuka pani
Ogólnopolskie
Gorzów Wielkopolski
27 mar 17:07
Ogólnopolskie
Gorzów Wielkopolski
27 mar 05:26

Nietypowa oferta – nietypowego faceta. Szukam dziewczyny, która nie szuka sponsora i trafiła tutaj z czystej ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Ogólnopolskie
Nowy Tomyśl
27 mar 05:26
Ogólnopolskie
Nowy Tomyśl
24 mar 18:03

Poznam, szczupłą, wykształconą kobietę do stałego związku. Brunet 28 latek, 180 cm szczupły wykształcony piwne oczy ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
Ogólnopolskie
Zamość
24 mar 18:03
Ogólnopolskie
Zamość
Pozostałe ogłoszenia
dzisiaj 09:30

FACET 41 SPOTKA SIĘ Z FACETEM . BEZ SPONSOROWANIA.

Randki i przyjacielePan szuka pana
dzisiaj 09:30
dzisiaj 01:37

w niedziele puznym wieczorem spotkam sie z akt, zdecydowanym panem lub dwoma.., jestem wys, wydepilowany, raczej ulegly w ...

Randki i przyjacielePan szuka pana
dzisiaj 01:37
wczoraj 14:20

Normalny, ogarnięty, pracujący 35 latek myślący o poważnym związku chętnie pozna fajną, miłą dziewczynę, jesteś ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 14:20
wczoraj 01:30

Mlody brunet poszukuję dziewczyny, kobiety, damy, Pani która Chciałaby porozmawiać na tematy tabu i nie tylko =) ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
wczoraj 01:30
25 mar 22:50

Witam Spotkam się z dziewczyną 25-45 lat, zadbaną. Ja 39 lat zadbany. Więcej info po kontakcie.

Randki i przyjacielePan szuka pani
25 mar 22:50
22 mar 11:46

Miła , wolna,zadbana z poczuciem humoru kobieta po 40-ce pozna mężczyznę w podobnym wieku, wolnego w celu dłuższej ...

Randki i przyjacielePani szuka pana
22 mar 11:46
21 mar 18:39

Poznam przystojnego wolnego ok 35-45 lat mężczyznę do spędzania wspólnego czasu lub związku czas pokaże nic na siłę ...

Randki i przyjacielePani szuka pani
21 mar 18:39
21 mar 17:33

Pan. dojrzały, dyskretny, kulturalny pozna pare na miłe spotkanie w ten weekend. Świnoujście -Kam. Pom

Randki i przyjacielePara szuka
21 mar 17:33
19 mar 20:18

Szukam osoby zdecydowanej do wspólnych spotkań.Chętniej stały układ. Przedział wiekowy od 18 do 40. Ja 30 ...

Randki i przyjacielePan szuka pana
19 mar 20:18
18 mar 21:33

Witam ja 25 lat brunet poszukuję współlokatorki która potrafiłaby dzielić ze mną mieszkanie co do reszty do ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
18 mar 21:33
17 mar 16:41

Jestem facetem 40 lat , dyskretnym

Randki i przyjacielePan szuka pana
17 mar 16:41
17 mar 13:05

Poznam dojrzałą , wolną, kulturalną, szczupłą, zadbaną, stabilną emocjonalnie, otwartą i zdecydowaną kobietę bez ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
17 mar 13:05
17 mar 01:34

Szukam kobiety, ktora dobrze czulaby sie w moim towarzystwie. Czyli chcialaby otrzymywac kwiaty bez powodu. Wypelnilaby ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
17 mar 01:34
12 mar 09:32

Witam czy znajdzie sie ktos chetny sie spotkac? Czekam na odp papa

Randki i przyjacielePan szuka pana
12 mar 09:32
12 mar 09:10

Zadbany 42 latek pozna szczupłą zgrabną kobietę do stworzenia stałego związku

Randki i przyjacielePan szuka pani
12 mar 09:10
11 mar 09:25

Wolny zadbany 42 latek niezależny finansowo pozna szczupłą zadbaną kobietę do stworzenia stałego związku

Randki i przyjacielePan szuka pani
11 mar 09:25
09 mar 13:47

Facet 40 lat pozna faceta , tylko konkretni i dyskretni.

Randki i przyjacielePan szuka pana
09 mar 13:47
08 mar 20:53

Z miłą chęcią poznam szczupła kobietę w wieku do 30 lat . Więcej na e-mail .Pozdrawiam :)

Randki i przyjacielePan szuka pani
08 mar 20:53
08 mar 17:11

Ja 42 spoko facet spotkam sie z facetem bez wchodzenia sobie w życie dyskretnego .

Randki i przyjacielePan szuka pana
08 mar 17:11
08 mar 00:06

Witam 36latek żonaty szuka mężatki mającej odstresować się w różny sposób np.przy kawce lub czymś ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
08 mar 00:06
05 mar 13:47

Jak w opisie poznam

Randki i przyjacielePan szuka pana
05 mar 13:47
01 mar 18:18

witam szukam kwatery na wypady wekendowe moze dłuższe milo by bylo wieczorami z kimś pogadać pozdr

Randki i przyjacielePan szuka pana
01 mar 18:18
27 lut 18:34

Zadbany 42 latek pozna szczupłą kobietę najlepiej pannę lub inne do stworzenia stałego związku

Randki i przyjacielePan szuka pani
27 lut 18:34
26 lut 14:23

Dwoch pozna trzeciego do zabawy , w mailu prosimy o numer telefonu. Prosimy o kontakt i podanie numeru telefonu chłopaka ...

Randki i przyjacielePan szuka pana
26 lut 14:23
25 lut 17:09

Witajcie Dojrzała para 38 i 40 ze Świnoujścia, początkująca 1, pozna panią która chciała by...(ale to nie warunek). ...

Randki i przyjacielePara szuka
25 lut 17:09
19 lut 17:09

Dwóch poznamy faceta do zajomosci i zabawy.

Randki i przyjacielePan szuka pana
19 lut 17:09
19 lut 11:47

Cześć, Szukam ciekawej kobiety,która nie boi się zerwać z codziennością by poczuć się lepiej. Jestem po 30, ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
19 lut 11:47
17 lut 15:55

Ja w tytule, a do tego konkretny. Poznam Panią, Panie, Pary która szuka nowych niezobowiązujących doznań. Nie będę ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
17 lut 15:55
17 lut 15:23

Cześć, mam na imię Mateusz i też jestem 12-latkiem... A tak na poważnie to mam 44latka, szukam drugiej połówki. Po ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
17 lut 15:23
14 lut 13:26

50 lat puszysty poznam Panie zeby spedzic milo czas bez zobowiazan pozdrawiam

Randki i przyjacielePan szuka pani
14 lut 13:26
14 lut 13:25

poznam Pana ja 50 lat puszysty

Randki i przyjacielePan szuka pana
14 lut 13:25
10 lut 16:21

Wolny zadbany wysoki 43 latek pozna szczupłą kobietę do stworzenia stałego związku

Randki i przyjacielePan szuka pani
10 lut 16:21
09 lut 11:00

chetnie popodgladam parki moge sie przylaczyc ale nie musze jestem poczatkujacym bi , mobilny

Randki i przyjacielePan szuka pani
09 lut 11:00
07 lut 12:17

Witam! Mam 38 lat. Poznam Panią wiek od 37 lat do,,,( tu nie ma ograniczeń). Cel ogłoszenia, na poczatku poznać bo co ja ...

Randki i przyjacielePani szuka pani
07 lut 12:17
05 lut 07:03

szukam pary do podgladania moge sie przylaczyc, ale nie musze jestem dojrzalym bi poczatkujacym mobilny,mozliwy maly ...

Randki i przyjacielePara szuka
05 lut 07:03
04 lut 17:19

Wolny zadbany wysoki 43 latek pozna szczupłą zgrabną kobietę celem stworzenia stałego związku

Randki i przyjacielePan szuka pani
04 lut 17:19
03 lut 13:57

Ja 42 lata dyskretny poznam męskiego faceta bez wchodzenia sobie w życie.

Randki i przyjacielePan szuka pana
03 lut 13:57
03 lut 13:00

Witam panie . Szukam kobiety do stalegp zwiazku , ostatni raz loguje jakas wiadomosc poniewaz stracilem juz troche czasu na ...

Randki i przyjacielePan szuka pani
03 lut 13:00
30 sty 17:38

Wolny zadbany 43 latek pozna szczupłą kobiete do stworzenia stałego związku

Randki i przyjacielePan szuka pani
30 sty 17:38
30 sty 15:25

Szukam tej jedynej

Randki i przyjacielePan szuka pani
30 sty 15:25

Kategorie w Świnoujściu

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe

Ogłoszenia zamieszczone w kategorii "Randki i przyjaciele"
są przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz powyżej 18 lat i chcesz kontynuować?
Tak Nie